Ezgiyln Rumeysaerva merhabalar sıçramalarınız geçti mi acaba ? Bizim uyurken sıçramalar olmaya başladı . İlk gün içinde titremeler vardı ultroson çektirdim temiz çıktı doktor eeg gerek yok dedi ama şimdide de uyku da böyle sıçramalar :( çok üzülüyorum
Mir2022 Maral_sultan merhaba bebeğiniz nasıl şu an? Benim bebeğim 10 aylık gün içinde 30 kez oluyor bazen otururken kucağımda falan başı önüne düşüyor
paarla_ 4,5 aylık bebeğim uykudan uyandığında ya da uykuya geçerken yapıyor irkiliyor arka arkaya sonrada ağlıyor