Aniliko merhaba, bu sorununuz düzeldi mi acaba🥺 bende eğitim verdim ve şuan tıpatıp aynı sorunu yaşıyorum. Daha da bozuldu düzenimiz. Hiç ağlamayan bebeğim vardı, eğitim sonrası 1-2 hafta iyi gittik sonra alt üst olduk. Bozsam mı eğitimi napsam? Çünkğ böyle çok mutsuz bebeğim😓