Ek gıda döneminde bir ay boyunca gayet iyi gidiyorduk verdiğim her şeyi yiyordu ama şimdi hiç bir şey yemiyor bir ara ateşli hastalık geçirdik ondan sonra hiç bir şey yememeye başladı ve kilo kaybı da yaşadı acaba neler yapıp versem hiç bilmiyorum fikir verir misiniz ?¿