Merhaba sevgili anneler, bebeğim 3 ay 9 günlük son bir haftadır elleri ve ayakları çok aşırı terliyor. Çok sıcak bir yerde yaşamıyorum dogudayım. Sıcaklıyor diye de fazla giydirmiyorum. üzerini çok örtmüyorum ve çorapsız yaptırıyorm. Neden böyle acaba doktora götürmeme gerek var mı? Başına gelen var mı ne yapmalıyım. Önceden yoktu 1 haftadır var tedirgin olmaya başladım.