Arkadaşlar 2 ay 21 günlük oğlum var. Dünden beri her bezi gece hariç kakalıydı. Ve kakasının rengi bazen sarı bazen yeşildi. Bu sabah tamamen yeşildi. Ateş yok enfeksiyon olabilir mi diye düşünüyorum canım sıkıldı sizce ne olabilir. Bu durumla karşılaşan var mı sık kaka yapması normal mi?