Merhaba sevgili annelerim oğluma ek gıdaya tam 6. Ayında başladım bugün ilk yumurta sarısı verdim yanında bebek çayı (ılık su ve bir çay kaşığı pekmez) 🙂 bir de hünnap keçi sütlü bebe bisküvisini peynir altı suyu ile ısladım ezdim yanında verdim oğlum bayılarak yedi. Çeşitlendirmeyi nasıl yapmalıyım sizler nasıl ilerlediniz 3 öğün olarak ilerlemelimiyim. Benım oğlum geceleri 4 kez falan uyanıyor bazen 5 bu akşam mısır unundan muzlu muhallebi yaptım uyumadan 1 saat önce verdim duş aldırıp az emdi uyudu ve sadece 2 defa uyandı sabah 5,6 gibi uyanan çocuk sabah 7.30 geçmişti öyle uyandı 🧿🧿🧿