Kızlar ben çalışıyorum ve kızım 4 aylık dogdugundan beri kayinvalidem yanımdaydı ona çok alışık. Simdi de kayinvalidem bakıyor kızım sürekli seslenir agu falan diye sesler çıkarır biz konuşunca tepki verirdi. Ama 2 gündür çocuğumda tık yok ya sesi çıkmıyor sesleniyorum gülücük atıyor ama önceki gibi seslenmiyor bu normal mi kafama takıldı