smaktroll Ya gerçekten çıldracagım oğlum aralıkdız sürekli ağlıyor ya memede ya kucakta duruyor diyeceksiniz ki doymuyordur yada anne kucagı istiyor ilk 3 aya kadar ister ama katılmıyorum bu kadarda olmaz ki doyuyor bebeğim biliyorum çünkü her emzirmede artk kusuyor çok içtiginden anne kucagı deseniz kucakta da çopu zaman durmuyor ne uapacgmu şaşırdım bebeğim 1 ay 16 günlük işlerimi yapamaz oldum yemek hazrlayamaz oldum bir evladım daha var onunşa dahi iliglenemez oldum
SeverusSnape smaktroll reflusu olabilir, gazli bir bebek olabilir, illaki bir sıkıntısı vardir yoksa 1,5 aylik bebek; neden durmasin? Yer, uyur. Sizle temas halinde olmak istemesi cok normal ama suuuureklilige cevirdiyse muhakkak bir seyi vardir. Kolik olabilir?
merveyuceer smaktroll 1 aylık kızım var aynı problemi yaşıyorduk gaz sancısı varmış aç karnayken masaj yapıyoruz , banyo yapıp yatırıyorum , damla da kullanıyorum biraz sakinleşti en azından onunla beraber artık ben de ağlamıyorum 😊 umarım yararı olur
Busrayaz14 smaktroll asagida denildigi gibi gaz olabilir ama belkise cok sicak gelio ona. Benim minik sicaktan cok aglio
smaktroll SeverusSnape srüekki sürekli mız mız sürekli ağlıyor sadece kıcagmda pış pışladıgımda ayakta gezdirdiğimde susuyor😓😓 gazı olsada hiç mi duraklamaz bir bebek
smaktroll merveyuceer gaz damlası kulanıyoruz ama gaz çıkarma konusunda sıkıntı yaşamadık hiç rahatlıkla çıkarıyor gazı olmadıgını düşünüyorum neden sürekli ağlar ki bir bebel bunun dışında
merveyuceer smaktroll sabah 9 da başlayıp akşam 9 da bitiyordu susması pusetin içine koyup havaya indirip kaldırıyorduk bir tek öyle susuyordu anne karnındaki sallanmaya benzermiş
SeverusSnape smaktroll arkadasimin bebegi kolikti, hic durmuyordu vallahi. Surekli agliyordu. Ateslere atiyolardi sanki tabiri caizse. Yok boyle aglamak. Cani cikiyordu kizcagizin da onu sakinlestiricem diye. Ufacik bebek 15 dakika uyur mu? Uyurmus. Gozlerini kapatiyordu hatta sadece. 5. Aydan sonra biraz rahatlayabildi.
Buselgn smaktroll 3 aylık süreci tamamlayana kadar yapışık ikiz gibiydik omzumda uyurdu artık öyle uyumaya bile alışmıştım kıpırdamadan oğlum uyanana kadar onunla yatardım ev leş gibi olurdu çoğu zaman duş bile alamazdım ama çok da umrumda olmadı karın ağrısı gaz reflü her şey olabilir sonuçta çok küçük ve tek ihtiyacı sizsiniz şimdi de 6. Aya 1 haftamız kaldı kucağımda durmak bile istemiyor oyun halısına yatırayım orda oynasın uykusu gelmedikçe acıkmadıkça evde dışarda çok rahatım bıraktığım yerde kendi kendine mutlu oynar ara ara yanında olduğumun farkına varsın beni görsün yeter yardım edebilecek bir yakınınız varsa onu çağırın iki evladınızı da yanınıza alın ve bol bol sarılın en güzel ilaç olacak hepinize ❤️🙏🏻
smaktroll Buselgn çok haklısım benim ikimci evladım ilkinde böyle birşey yaşamadım bu bebekte çok zorlanıyorum her bebek bir değil elbet ama gerçekten hiç birşeye vaktim olmuyor 3. Aydan sonra düzelme oluyormu gaz sancıları ne zaman azalıuor
Nurselihiranur smaktroll cnm ben aylarca uğraştım doktor doktor gezdim ne paralar döktük uykusu varmış meğer uyku saatlerini bi ayarladım sustu😂
HasretHanim Nurselihiranur 😃😃😃 ay ne güzel yavrum uykusuzluktan mı huzursuzmuş 🤣🤣 ben artık tahmin ediyorum. Karnı tok altı da temizse gazı da yoksa ve ağlıyorsa diyorum hadi uykuya bu ağlamanın başka sebebi olamaz 😃😃😃 doğru yoldayım demekki 🤣🤣
Buselgn smaktroll 15 günlük olduğundan itibaren biogaia gaz damlası kullandım düzenli olarak da burun temizliği tam 3. Ay bitti 4de girdik gaz damlasını bırakarak artık kendi gazını çıkarmaya başladı ağlamalar kesildi benimle tam anlamıyla bağ kurması da tamamlanmış oldu gece uykularımız deliksiz uyur uyanıklık halinde bakıp beni görüyor ve geri uykuya dalıyor çok nadir elini tutmamı ister o kadar bende kendi annemin tavsiyesi yardımıyla atlattım sürecimi eşim ve kayınvalidem de çok destek oldular yeni dönem bebeklerinin geneli herşeyin farkında oluyorlar bu yüzden daha çok size ihtiyaç duymalarıymış e. Azından doktorum bu şekilde söyledi bende onu dinledim etrafımda pek tabi parazitler oldu kucağına alışacak vs gibi bilindik söylemler özellikle annem kulaklarını kapat ben böyle bakıcam de geç demişti öyle de yaptım iyiki de dinlemişim diyorum şimdi o günleri öyle uyumayı özlemiyorum dersem yalan olmaz açıkçası umarım iki evladınızla beraber bu süreci kolayca atlatırsınız 🙏🏻
HasretHanim smaktroll kolik bebek olabilir canım. Benim oğlum da kolik sanıyordum ta ki mamasını değiştirene kadar. Kabızlığımız da vardı 2. Aya girince ama oğlum hep ağlayan huzursuz bir bebekti. Sma mama kullanıyorduk. Yapmadığımız şey kalmadı kolik bebekler için olan şuruplar, damlalar herşey yok fayda etmedi. Mama değişip hipp 1 geçtik allahım şükürler olsun meğer benim oğlum kolik değil mama yaramıyormuş 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Her mama her bebeğe olmuyor cidden. Öyle bişey mi acaba sizinki de. Eğer öyle değilse muhtemelen gerçekten kolik gazlı bebektir canım çok zor sabır lazım
Alya88 smaktroll ne postlar açtım kızım 2 yaşında hala öyle ağlamak onun en büyük hobisi bebekligi de aynıydı büyüdü hala oyle bebek arabası puset mama sandalyesi oto koltuğu hiclc bir yerder oturmaz çığlık kıyamet daha neler neler insalh sizinki düzene girer
smaktroll Buselgn çok teşekkür ederim içim bir debzede olsa rahatladı haklısınız bu zamansa bize ihtiyaçları çok var ve bu günlerde geçecek buna inanıyorum inşallah kolayca atlatabiliriz