Sezsam Arkadaşlar bu aşıları devlet hastanesi ya da sağlık ocakları yapıyor mu? Tabi yine ücretli olarak. Artık kontrolllerimiz için özel hastaneye gitmek istemiyoruz ama bu özel aşıları da yaptırmak istiyorum. Bilgisi olan var mı? Teşekkürler💙
Pinkbery Sezsam bizim burdakiler yapmıyordu. Doktoruna yaptırdık mecbur.baska saglık ocakları yapıyormu hic bilmiyorum
Obsesifk Sezsam Sağlık ocağı yapıyor ama doktordan imzali kağıt alın bazen sorun cikartabiliyorlar özellikle Bexseroda