SevdaNurumm Bence rahatsız olunucak bir durum değil. Benim kızımda öyle asla yabancılarla konuşmaz, birşey almaz, gelirlerse hemen yanıma gelir. Çocuklarla ben varken konuşmaya başlar ben oynayabilirsin dediğimde oynar. Ama böyle olması lazım bu devirde bana göre o yüzden rahatsız olmayın bence.