Egeninannesiii22 Banada duphalac vermişti Doktorum ama 4. Gün kullanmıştım birinci gece 3 ölçek ikinci gece 2 ölçek kullan demişti. Ama sizin süreniz çok uzun eğer rektumda sertleşmiş dışkı varsa şurup içsenizde yapamazsınız ve Allah korusun çatlak olabilir ve onu Allah düşmanımın başına bile vermesin çok zor 7 ayda yeni iyileşiyorum. O yüzden lavman yapmalısınız doktorunuzla konuşup. Çok geçmiş olsun 🌸