OnurToprak Doktorumuzla konusacagım ancak sizlerinde fıkirleeini almak istedım. Kaşlara kalıcı işlem yapılmasının bır zararı varmı acaba? Sac boyası da bır muamma. Bır kesım yaptırıyor dogal boya vs diye. Ancak arastırdıgım kadarıyla natural boya yok içerik temız degıl tam olarak🤷🏻♀️Doğum sonrası 3 ayımız
Sezsam Ben hamile kalmadan hemen önce yaptırmıştım. Doğum yaptım , bebeğim 5 aylık ve emziriyorum. Tekrar yaptırmak istedim ama yaptırdığım yer kesinlikle yapmıyoruz dediler. Tabi sen bilirsin ama böyle dediklerine göre bi zararı var mutlaka❤️
FeriDeniz Sezsam merhaba. Kullanımı rahat oldu mu acaba? Arada bakım vs için gitmeniz ve işlemi tekrarlatmanız gerekti mi? Kaşlarınız çıktığında aldırmak nasıl oldu? Bilgi verebilirseniz sevinirim. 😊
Sezsam FeriDeniz Benim ikinci yaptırışımdı. Yaptırdıktan 1 ay sonra rötuşa gidiyorsun. Ben ilkinden çok memnun kaldığım için ikinci kez tekrar yaptırdım. İki yıl rahat kullandım ama son aylar kalemle mutlaka üstünden geçiyordum. Tabi bi kere yaptırdıysan 2 yılda bir olsa yaptırman gerekiyor.
Sezsam FeriDeniz izi kalıyor , öyle kullanmakta güzel olmuyor. Ama aslında herşey çok gelişti , sanırım kalan izi de silen yerler de var.