Merhaba kızlar kızım 11 ay 17 günlük neredeyse 1 yaşına girecek diş çıkarmıyo yürümüyor emeklemeside dönme tarzında doktora gittim ancak doktor bir gelişim geriliği olmadığını söyledi kayınvalidem bu konuda çok üzerime geliyor hatta dün sinir krizi geçirdim eşimle biz iriyiz kkzım 7 buçuk kilo e biz iriyiz neden çocuğumuz küçükmüş cüce kalırmış gelişmiyomuş komşuları laf ediyomuş bakımsız kalmış diyolarmış kızlar kızım çok hareketli yürümesi için neler yaptınız fikir verir misiniz ?