tugbac aşı diye geçiyor ancak ağız yoluyla yapılıyor, doktorum evde yapabilirsin demişti ecZaneden buz kabıyla veriliyor 2. Dozumuzu az önce evde yaptım önemli olan ilk 20 dk bebegin kusmaması siz yinede ecZaneden alıp sağlık ocağında yaptırın, birde ateş olmaması icin 2 saat öncesinden calpol verin 🤗