Günaydın Kizlar 1ay önce normal doğum yaptım vücudumda kaşıntı var doğum yaptığından beri ama 1haftafr kabarcık oluyor kaşıdıkca çoğalıyor kolum bel tarafm ayaklarım çok kötü oldu doktorlara gittim alerjik dediler emzirdigimden ilaç wermiolar 1 merhem verdiler ise yaramıyor 1serum takıldı daha kotu oldum sizce ne yapabilirim bu kaşıntıdan nasıl kurtulabilirim daaha önce başına böyle birşey gelen oldu mu