Suradevelioglu eczacılar da sanırım kafayı yemiş. Eşim gitti, bir eczacı tek aşı var o da 3 doz demiş. Diğer eczane iki aşı var. Biri (Rotarix) iki doz, diğeri ( aşı ismini animsayamadim şimdi) üç doz demiş. Rotarix tercih ettim ben 3 aylıkken ilk doz yapıldı, 5 aylık olunca ikinci dozu yapilacak. Sen sağlık ocağındaki ebeyle görüş en iyisi.