Biroglanannesi hissizlik. Doktor bu hissizlik hali hiç geçmez ama azalır demişti ilk dogumda, azaldı da, 7 yıl ara verdim, bu 7 yıl içinde gerçekten tamamen geçmedi. 4 ay önce doğum yaptım yine hissetmiyorum yoğun bir şekilde, özellikle, afedersin temizliğini yaparken sanki orası yok gibi