Senemeylul geçmiş olsun benim oğlumda da vardı biraz uzun sürdü bünyeden bünyeye degişiyor biz antibiyotik kullanarak atlatmıştık ama doktor geçmezse yatış yaparak tedavi edebileceğimizi söylemişti ama çok şükür geçti umarım sizin de en kısa zamanda geçer altını sık sık almaya çalışın birde yapabiliyorsanız bol suyla yıkamanızı tavsiye edebilirim ha birde bol bol emzirin mutlaka atlatacaktır tekrardan geçmiş olsun 🎈🎈