OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Artık uyku muyku kalmadı ,Boğulur diye hep başında bekliyorum.Çünki sürekli yüz üStü dönüyor,Yuvarlanıyor ,.Acaba boğulma riski varmı?
Denizanasi92 OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar yastık kullanmayın beşiğin içinde bişey bırakmayın bu şekilde boğulması zor. Bir de uyku tulumu giydirin üstünü örtmeyin
nazlimom_ OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar instada görmüştüm dönmeye başlayınca uykuyu keşfediyorlar birakın nası uyumak istiolarsa öyle uyusunlar yazmıştı uyku danısmanı
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Denizanasi92 üstünü zaten doğduğu günden örtmem,ben kızımıda 1yaşına kadar örtmedim.korkuyorum,uyku tulumu giydiririm.Amma kızım hiç böyle yüz üstü dönmeZdi,oğlan yerinde durmuyor
Poyrazin_annesii Bızımde 4 aylık beşiğe koyuyorum dönüyor. Ama bn yastık kullanıyrm hafıf yuksek. Cnku bnmkı hep kusuyo . Kusuntu burnuna gırmesın dıye doktr yastk koy dedı