Merhabalar henüz 23 günlük lohusayim aynı şekilde iki meme ucumda çatladı ağlaya ağlaya emzirdim bu süre içinde mamaya bile başvurdum biraz dinlensin gogus uçlarım diye mama da verdim merak etmeyin bı iki biberon almayla emmeyi bırakmıyor yine saldırıyor göğüse 1 kızım daha var 6 yaşında onu 3 yaşına kadar emzirdim emzirme tekniğimde doğru sonra çocukta dil bağı var dediler kavrayamiyor diye hastaneye gittim öyle birşeyi yok gümüş kapak aldım lanishon aldım madacasol aldım garmason pomad aldım denedim kendi sutumu sürdüm geçmedi ikili elektirkkli süt sağma makinası aldım zamanım olmadı sagamadim :)) en sonunda emzirme uzmanına bile yazdım 😁 acaba dedim gerçekten emziremiyormuyum çünkü acıdan ne yapacağımı şaşırdım neyse en sonunda e bebekte satılan plastik göğüs uçları var 50 TL birşey baby plus marka üç gundur onunla emzirdim gogusumun yarası iyileşti şimdi işte normal emzirmeye geçtim göğüs uclarinida kullanmayı bıraktım en azından 3 veya 5 gün onu kullanın iyilestimi otomatik yine memeye geçiyorsunuz 🙏😊