Hayriyeozl diğer annelere katılıyorum. Normal ise de bir doktor dan duysanız sizin için çok çok daha rahatlatıcı olur. Benim kızım da 16 aylık ve şuan anlamlı bir şekilde dede, baba , anne , su, orda, kız, Allah , horoz ötme sesi vs söylüyor. Bana da pek normal gelmedi. Ama bazı çocuklar geç de konuşabilir. Bu da olabilir. Doktordan bilgi almalısınız ♥️