Bebeğim doğduğundan beri bensiz uyumuyor. Beşikte uyumadı, 3 tane beşik değiştirdim denedim olmadı. İlk 2 ay oturarak uyudum göğsümde yattı ayıramadım. Sonra yanıma yatırdım binbir zorlukla kısaca 9,5 aydır benimle uyuyor. Bir ay önce montasorri yatak yaptırdım rahat yatsın diye tek yatırmaya alıştırmak için yine benziz yatmadı. 5 aylıkken uyku eğitimi aldım 3 gün aralıksız ağladı eğitimi bıraktım olmadı. Bu da yetmezmiş gibi gece sat başı kalkıyor yada kalktığımda 2 saat geri uyumuyor sallamaktan bacaklarımdan derman kalmadı 9 aydır doğru düzgün uyumadım mental olarak sağlığımı kaybettim. Depresyondayım sanırım, sinirliyim, öfkeliyim, bağırıyorum tutamıyorum kendimi. Vicdan azabı çekiyorum sonrada 1 saatir ağlıyorum. Çözüm bulamadım başaramadım ne yaptıysam olmadı. Öğlen uykusu ayağımda uyusada düzenli rutin yapıyorum hergün aynı saate uyuyor daha napiyim ya. Gece 1 de uyandı saat oldu 3.30 ben hala ayağımda sallıyorum. Beceremedim ben çok üzgünüm