Mamzelle_Merve57 antibiyotik tedavisini asla yarım kesmeyin tekrarlar mucize değil bi seferde bitsin ama kızarıklık yaptıysa hemen başka bi antibiyotik grubu kullanın bir daha ileride antibiyotik kullanması gerekirse alerji yaptığını söyleyin doktorunuza geçmiş olsun 💐