Aysinnnnn biz 5,5 ayda başladık ama bizimki biraz farklıydı. Sabah emziriyorsun, 2,5 saat sonra çeyrek elmayı sıkıp suyunu veriyorsun üstüne emzir. Ertesi gün yarım elma sıkılıyor, sonra tam elma suyu emzirme bitiyor. Sonra elmaya havuç ekleniyor. Sonra ikindiye yoğurt koyduk. Meyve pureye gectik. Sonra çorba eklendi. Öyle bir menümüz vardı.şimdi 6. Aydayız menuye yeni çorbalar eklendi. Kahvaltı eklendi.