1 haftadır çok şiddetli ağrıyor, doktor iltihab olmuş apse var kanal tedavisi dedi endodontiye yönlendirdi, kendi niye yapmıyor anlamadım, amoklavin ve arveles yazmış, 4.gunum bugün pek işe yaramıyor, emziriyorum diye amoklavinin dozajıni düşük tutmuş, normal yetişkine 1000mg yazıyorlar bana 625 lik yazmış, ondan mı geçmiyor bu ağrı, nasıl yapicam ya randevuda bulamıyorum endodontiye, bunun ağrısı nasıl geçecek