Kızlar 9 ay önce doğum yaptım 75 kilodan 63e düştüm daha da vereceğim inşallah ama bu göbek asla gitmiyor önümde patlak top var sanki oturunca çıkıveriyor 😂 sporda zor geliyor zaten tüm gün koşturmaca içindeyim ama başka yolu da yok gibi. Var mı kısa yol bilen😂