Ben şimdilik klozet aldım. İç çamaşırı külot vs aldım. Şimdiye kadar araştırmalarımda bezi bir kez çıkarttıktan sonra kesinlikle geri bağlamamalıyız diye okudum hep. Benim kızım da iki buçuk yaşında bakalım süreç nasıl ilerleyecek bayramdan sonra başlayacağım buraya da seve seve yazarım