Kızlar bebeğim altıncı ayında gündüz çok emmez iki dk bile emmez. Çok kısa kısa emer. Ben ek gıda olarak yoğurt veriyorum içine elma rendeleyip veriyorum. Bebeğim geceler iki saatte bir uyanır ya da saat başı uyanır. Her uyandığında çok kötü acıkmış bi şekilde kalkıyor çok hızlı hızlı ve uzun emiyor. Belli ki çok aç uyanıyor. Bebeği tok tutacak altıncı aya uygun tarifiniz var mı? Kabız yapmayan tarif olursa çok sevinirim ❤️🙏