Oğlum 6 ay 3 günlük. Yaklaşık 2 aydır emme bozukluğu var sabrederek emzirmeye devam etmeye calısıyorum. Bir meme ile başlıyorum 1 dakika bile sürmeden ağlayıp memeyi kabul etmiyor diğer memeyi verene kadar sürüyor bu durum bir emzirmede 15-20 kere yer değiştirdiğimiz oluyor ne yazık ki.. başlarda daha dirençliydim değiştirmiyim emmiyorsa sonra deniyim diyordum ama sabrım tükendi mecburen çığlık çığlığa ağlamasın diye değiştirerek ilerliyorum. Tüm bunlar yetmezmiş gibi diş sıkıntımız başladı 1 aydır. Elimden gelen herşeyi yapmaya çalışıyorum tetagil, jel, zeytinyağı karanfil, soğuk diş kaşıyıcıları ama nafile geceleri sık sık uyanıyor. 1 aydır neredeyse saat başı uyanıyor ağlamalarını durduramıyoruz emmeden asla susmuyor. Emzirmeyip eşime veriyorum kokumu almasın uyusun diye ama mümkün değil. Doktorumuz her uyandıgında emzirme alışır diyor ama başka türlüsğ gercekten olmuyor saatlerce bırakın uyutmayı susturmayı deniyoruz ama mümkün değil susmuyor krize giriyor diye son çare emziriyorum kısa bir süre emip uyuyor ama o kısa emmesinde sürekli meme değişikliği yapıyoruz halaaa. Ve ne yazık ki uzun bir uyku olmuyor reflüsünden dolayı hemen yatırmıyorum 20 dk bekletip yatırayım diyorum yarım saat uyuyor en fazla. Çok bunaldım. Bugün başka bir doktora gittim fikir almak için çocuk açlıktan uyanıyordur gece muhallebisinğ çoğalt dedi. İnanamıyorum gerçekten bir annenin duyguları neden bu kadar önemsenmiyor anlayamıyorum. Çocuguma yiyebildiği kadar muhallebi veriyorum istediği kadar emziriyorum gazını çıkarıyorum herşey tamam ama uyudugu süre ilk yatışında maximum 2 saat sonra bütün gece ayaktayız. Artık dayanamıyorum uykusuzluğa değil kesinlikle sürekli ağlamasına, canı yanıyormuşçasına çığlık atmasına ve susturamamaya… ne yapacağımı şaşırdım her okudugum yöntemi umut edip deniyorum ama işe yaramıyor😢 biliyorum bu bir süreç ve geçecek ama ben tükenmeden geçmesini hızlandırmak için ne yapabilirim? Gerçekten işte bu dediğiniz önerilerniz varsa duymayı çok isterim.