Minikgoktug canım geçmiş olsun, emin ol geçiyor. Bir buçuk ay oldu benimde. İlk haftalarda senin gibiydim. Hiç iyileşemeyecekmişim gibi hissediyordum. Bol bol dinlenmeye bak. Yanında annen vs varsa yardım al dinlen güzelce sağlıklı beslen. Sadece parol vermişti bana doktorum. Ben onu bile ara ara içtim. Dinlen yürüyüş yap aç kendini geçecek hepsi