Evlatlarimcanim 3 kere gittik otel tatiline, hiç hasta olmadı ve kovid zamanıydı.Çok iyi planlayın çok serbest bırakmayın. Mesela biz otel tatili yapıyorduk havuza en fazla 20 dakika geçirirdik zaten bir süre sonra dudakları morariyor.Hemen havluya sarıp üstünü değiştiririm. Denize öğleden sonra götürün daha sıcak oluyor su. Güneşin altında fazla oynamasın, gölgede dursun bol bol su içirin, plajdaki duşluklarla yıkamayın, güneşlenmek için daha erken saatlerin seçin öğün atlatmayın, uykusuna dikkat edin hiç bir şey olmadan eğlenerek biter tatiliniz. Asla çocuk havuza sokmayın asla oraya girip hasta olmayan ne çocuk gördüm ne duydum. Yeğenim rota kaptı çocuk havuzundan. Benim eşim planlı yaşamayı çok sever ben daha rahatimdir ama tatilde onun planlaması gerçekten hep işe yarar😂😂Mesela saat 12 dedin mi duş için odaya çıkarız yemeğini yer uyur oğlum. Sabah yürüyüşüne çıkarız birde biz tam yanmasın diye öğleden önce omuzları kapatan şeyler giydiririz. İyi tatiller dilerim simdiden