Bebegim 3 ay 27 gunluk 1 aydir tukurugu artmisti son 3-4 gundur 1,5 saatte 2 onluk degistirmeye basladim baya artis olmustu tukurugunde. Ve besledikten sonra gaz cikarirken agizdan cikan az miktarda mamada balgam gibi olmaya basladi fakat renksiz. Ama keyfi istahi yerinde. Bu sabah uyandiginda genzinin dolu oldugunu hissettim yutkunmasindan falan anladim. Gecede ilk defa ciglik atarak uyandi mamasini yiyip uyudu. Dedigim gibi keyfinde bi sikinti yok. Acaba hasta mi oluyor yoksa dis mi anlamadim. Su an uyuyor uyaninca burnunu temizliycem. Burun akintisi yok ama belki serum fizyolojikle genzide temizlenir diye dusundum.