Sualim ne kadar erken başlanırsa o kadar iyi çünkü menenjite en çok ilk aylarda yakalanıyormuş. Erken başlandığında doz sayısı fazla oluyo belki maddi açıdan zor olabilir ama en önemlisi sağlık diye düşünüyorum. Biz de 5-7 ve 13. Aylarda hem bexsero hem de nimenrix olduk, bitti şükür.