Busragokceberra Prensesannesi63 Oldu 3 gün yatış aldık hatta kanda da enfeksiyon vardı serumla antibiyotik tedavisi uygulandı düzeldi
Busragokceberra Prensesannesi63 Anlatır canım o kadar kötü değil serumla çok iyi oluyorlar küçük oldukları için çok ağlıyorlar ama yapacak birşey yok