Mama ya devam etmenizi önerirm 2 yaşına kadar hayvansal sütler verilememesi öneriliyor ve aslında bizlerin bile içmememsi gerekiyor, onun yerıne fermente halini tüketmek önemli yani peynir kefir yoğurt gibi, süt bebeklerin bagırsak gelişimini etkileyerek diğer virüslere daha açık hale geliyor o yüzden bebeğinize en azından 2 yalına kadar kıymayın… İnstagramda hastalanmayancocuk diye bi sayfa var orayı da takip edebilirsiniz