Hanımlar ben mağaza operasyon yöneticisi olarak çalışıyorum. Kızım 9 aylık ve mağaza sektörü olduğu için çok yoğun vardiyalı çalışıyorım kayınvalidem çok şükür destek oluyor ama eşimle ters shift yapıyoruz ve birbirimizi göremiyoruz. Artık bir süre idare edelim diyorum ama bunun sonuda yok ve kızımı da çok özlüyorum. Yeni yasa çıkmış doğum yapmış annelere yarı zamanlı kısmı çalışma haftada 3 gün çalışıyormussun şimdi onu araştırıp ona geçicem yasal hakkımızmış bu konuda bilgisi olan varmı ? Çok güzel değil mi yaa hem çalışıp hem çocuğumuza valit ayırmak