Isim var diye ablama bıraktım. Kizim seker istemis ablamda vermis verdikteb kisa süre sonra yutmus sekeri. Boğazım aciyor dedi hastaneye gittik. Film, solunumu filan normal temiz dediler. Hala nefesini dinliyorum. Akcigere kacsa simdiye bi semptom gösterirdi heralde dimi ya . Yemek borusu agriyordu gecti dedi. 1 saat once uyuttum yine agriyor dedi. Yemek borunundan sürtünerek mi indi acaba yırttı mi inerken. Dunden beri ustumuzde kara bulutlar var resmen ya. Başına böyle birsey gelen varmi ? Bi içimi rahatlatin nolur ya . Takip ediyorum sürekli nefesini birsey yok ama yine aciyor diyince huzursuz oldum.