denizyildizi__ Kızım 27 aylık ve bu zamana kadar telefon ve televizyondan olabildiğince uzak tuttum. Cuma günü BİM’e geliyormuş bu telefon . Aranızda kullanan var mı ? Almaya değer mi nasıl sizce ? Çocuklara kattığı birşey var mı ?
Gmze1998 denizyildizi__ bunun kumandası var bizde kızımda 29 aylık çok seviyor renkleri sayıları o kadar kitap okudum öğrenemedi bu telefon gibi olan kumanda oynarken öğrendi tablette var bizde sadece sürekli firlattiklari ivin ara ara takılıyor kızım iki vuruyor türk usulü 🤣düzeliyor hemen
Zlm denizyildizi__ bizde var kizim oynuyo bazen 1 yaşında pek birşey kattığını düşünmüyorum ama ses müzik falan oyaliyo
bombacimulayim Bunun kumanda versiyonu var bizde fisher price. Alo alo oyunu oynuyoruz sürekli .7 aylıkken almıştım hala seviyor
Gmze1998 denizyildizi__ telefonda aynı ya al oynasın sesli şeyleri seviyorlar hele 20 aylıktan sonra iyice anladıkları için hoşlarına gidiyor fiyatda iyi geldi bana internete daha pahalı galiba
Deletedmom5284 Ben şoktan eğitici kumanda aldım 70 tlydi yetişirsem bunuda alırım inşallah böyle oyuncaklar çok güzel oluyor