Mucizegebelik Kızlar iyi geceler oğlum sürekli meme istiyor ona yetmedgimi ve mama vermek gerektiğini düşünüyorum doktor kilosu iui diyor ama içim rahat degil. Suan 5900 kilosu sizce napmaliyim elimde açılmamış Hipp organik var
Deva22 Mucizegebelik bebeklerde emme isteği sadece açlıktan değildir. Gazi vardır anne kokusu istiyordur kilosu iyiyse bez sayısı iyiyse mama tavsiye etmez doktorlar. Kızım 3520 Gr doğdu iki aylık kontrolünde 4920 Gr dı sizin bebeğinizin gayet iyi maşallah
yusufarasmom Mucizegebelik kilosu iyi, obez mi yapmayı düşünüyorsunuz. Anlamadım.. daha ne olsun. Boşu boşuna mama vereceksiniz bebeğe bu seferde sütünüz azalacak. Anne sütünden önemli mi zaten yetiyor sütünüz ne gerek var mamaya..
Pnaar34 Mucizegebelik doktor tavsiye etmedikce mama kullanmayın bence. Bizim 1 aylık kontrolumuzde bebegim almasi gereken kiloyu alamadigi icin doktorun önerisi ile mamaya basladım. Zaten sütüm azdı suan neredeyse hic yok ve tamamen mama ile besleniyor. 2 ay 10 gunluk kilosu sizinkiyle ayni. Yani sütünüz varsa emzirmeye devam edin 🥰
Sinoom Mucizegebelik bizde yeni 2 aylık olduk oğlum 5,500 doktorumuz iyi dedi , sütünüz yetiyor ki o kiloda 😍
Mucizegebelik Deva22 gazliyiz damlalar kullanıyoruz zaten. Sizinde iyidir kilosu bejim ilk bebek ondan mi bu telaşım
Mucizegebelik yusufarasmom vermek istemiyorum mama zaten. Başkalarının yaklaşımı etkiliyor beni. Sütün yetmiyor bence demeleri beni endişelendirmeye yetiyor
yusufarasmom Mucizegebelik başkaları herkese aynı şeyleri söylüyor. Doktor sıkıntı yok demişse gerisini düşünmeyin. Çünkü başkaların ne dediği bitmez. Şu lohusada kadınlara yapılan bu baskıyı anlayamıyorum. Zaten zor süreç daha fazla zorlaştırırlar
Deva22 Mucizegebelik bakma ben de kilosu az diye üzülüyorum ama doktorumuz bu ay iyi almış dedi ve mama istemedi. En iyisi anne sütü
Zumrabbek Mucizegebelik benim de kızım 2,5 aylık 6 kg sadece anne sütü aynı şekilde bazen 40 dk bir emiyor bu onun isteği ile alakalı size yakın olmak ister gazı olabilir bu durumlar da emer bence de hiç mama vermeyin gerek yok
Mila133 Benim kızımda 2 kilo doğdu 1800 düştü şuan iki ay 16 günlük 5200 kilosu anne sütü ile doktora her gittiğimde mama soruyorum gerek yok diyor bence yetmiyor olsaydı derdi zaten size
Canavarannesi22 Mucizegebelik benim kızım tam 5 aylık 6300 kilosu 😅 ve buna rağmen asla mama vermedim doktorum da önermedi sütünüzden vazgeçmeyin derim