Evlatlarimm Kizim 4 ay 18 gunluk Tam tamina 25 tane. Emzik denedim ama olmadi hic birini Kabul etmedi pes ettim artik bu saaten sonra da vermiyi dusunmuyorum ama bu dis doneminde acaba zorluk ceker miyim napsam bilmemedim bi fikir verin
luppoyanak Evlatlarimm otur dua et bacım emziğin bi faydası yok sadece damak yapısını bozuyor bebek istemiyorsa zorlama bence diş döneminde emzik bi etki etmiyor havuç felan verirsin eline temiz mendili yikayıp buzlukta dondurup verirsin sıkma canını
Deletedmom_33 Evlatlarimm 2 buçuk ayına doğru bıraktı ellerini ağzına götürmeye başladığında. Vermedim hiç daha 5 aylık olacak haftaya. Diş kaşıyıcı aldım, eldiven olandan aldım yine de parmaklarını sokuyor bakalım belki tutarsa onları deniyorum ara ara
Gkcylmaaz Benimki 8 aylık hiç emzik emmedi iyikide emmedi amaan boşver. Birde bıraktırmakla uğraşacaktık