Küçüğüm yaşına girdi biz Doğum günü yapacağız kızlar ama yeni hastalık atlattık ben hem doğum günü yapmak istiyorum hem salgın hala devam ettiği için korkuyorum şimdi de el ayak hastalığı salgın diyorlar okullar tatile girmesine rağmen neden böyle sizin olduğunuz yerde de öyle mi