Aysimannesi Busra2013 sadece mama İle besleniyorsa su vermelisiniz . Kaynamış soğumuş sudan ( mama hazırladığınız su ) her beslenme sonrası 3-4 tatlı kaşığı kadar verebilirsiniz
adenly Busra2013 benımde 4.5 aylık. Mamadan sonra mutlaka su verıyorum yogun kıvamlı cunku ne kadar su ile hazırlansada. Sizde verebilirsiniz 5-6 çay kaşığı kadar
Deletedmom_33 Busra2013 3 aylıkken başla demişti sağlık ocağı bana. Veriyorum bende bizde 5 aylık olacağız haftaya
Gurbettt Aysimannesi su vermelisiniz benim kızım 4 aylık mamayla beslendiği için doktor su vermem gerektiğini söyledi (içme suyunu kaynatıp soğutup o şekilde veriyorum ben her mamadan sonra 1 tatlı kaşığı)
Fatos-1 Busra2013 Bencede siz doktorunuza sorun burada herkes doktor 🤦🏼♀️😀 Valla ben şok oluyorum 1 aydan itibaren su verenler var
Elifmavi Bu kadar scak havalarda bebeklerinde suya ihtiyacı var verin bence benim ki kış bebeği olmasına rağmen 2 . Aydan sonra verdim damla damla
Dilekkkrn Zaten mama suyla hazırlanıyor ekstra su vermenize gerek yok dedi bizim doktorumuz 6 ay vermedim hiç.
Aak040422 Dilekkkrn ama şöyle düşünün Nescafe içiyoruz suyla yapiliyo su ihtiyacimizi karsilamiyo mamada şekerli tadı suyun bir zararı olmaz ki bebeğe bende mama ile besliyorum iki aylık kızım 6 çay kaşığı veriyorum mamadan önce vermemeye dikkat ediyorum midesi suyla dolmasın diye o kadar yinede şahsi karar 🤗
ozgeeeeee Bende veriyorum, doktorumuzda vermemi gerektiğini söyledi. Ayrıca ağız içi pamukçuk vs önlenıyormuş bu sayede