Daha önce de post açtım kimse görmedi kızıl uzun sürendir hatta nerdeyse hep böyle diyebilirim uykusu var uyutmaya başladığım an çığlık çığlığa ağlıyor sakinleşene kadar ancak dalıyor bunun nedeni nedir acaba yaşayan var öı çok huysuzlanıyor sallanarak uyuyor bazen emerek bazen pış pış yaparak