Atahanleon Hep aynı saate ağlıyorsa, büyüme atağı geçiriyor. Benim bebeğimde öyleydi şimdi 4. Ay atağında daha zor geçiyor. Çok çok fazla ağlarsa bir kaşık calpol verin belki bir yeri ağrıyordur. Bide her akşam duş yaptırıp öyle uyutun