Arkadaşlar merhaba, bebeğim 1 yaşına giriyor beslenme konusunda hassas davranıyorum 1 yaşına kadar tuz şeker vs. kesinlikle tüketmesine izin vermedim. Ancak tam 1 yaşına olduğunda otelde tatilde olacağız. 1 yaşından itibaren bizimle aynı şeyleri yiyebilecek ama içim rahat etmiyor yanıma ocak vs almakta çok külfet olacak kafam çok karışık. Aynı durumda olanlar var mı nasıl bir yol izlediniz?