Kızlar oğlum 2yas 2 aylık oldu bu vakte kadar ayakta uyudu hep bundam 1hafta once sadece geceleri kendı basına uyumayı ogrenmıstı. Gündüzlerde eskısınden çok daha az sallayıp hemen dalar oluyor…
Ben çok çabaladım bırakmamıştı ama bigün kendısı yatağında uyumak ıstedı o gün bugün yatağına koyuyordum basını bekliyordum uyuyordu ama
Su 3gundur katıla katıla ağlıyor asla uyumuyor yastığı getırıp salla dıyor neden bırden böyle oldu ben anlam veremiyorum yanımada yatırsam nasıl ağlıyor görün bı ! Neden böyle oldu kı basa sarıp sallamak ıstemıyorum😢😢
Ama suan çok ağladı mecbur aldım ayağıma