_ipekk18 canım bir de tazyik zamanla düzeliyor mu ne zaman düzeldi, sütüm öyle çok ki ememiyor çok üzülüyorum bir de öyle bıktım ki işte ne güzel fazla diyorlar maşallah diyorlar, ger yerimiz ıslanıyor kızım ememiyor. Olmaması kadar fazla olması da kötü yani