Benisahtesevme2 bi kere gittim yaptılar tekrar tekrar çıkınca bidaha gidemedim ilk gittiğimde de kendi hatam olduğunu söylediler ama ben eminim kendi hatam olmadığına çünkü arkadaşımla beraber yaptırdık onun da kırıldı tekrar gitmek istemedim ama bu pazar başka yere yaptıracağım çok hoş duruyor çünkü 😅