Eceedemiiir ben hep günlük cam şişeyle yapıyorum. 2 küçük kavanoza yapıyorum çünkü doktor en fazla 2 günlük yedir dedi. Cezvede ısıtıyorum. 45 derece olması lazım sıcaklığının. Derece yoksa serçe parmağınızın içinde 7 saniye durabilecek kadar sıcak olması lazım hafiften yakcak ama duramıcak kadar değil. 1 bardak süt için bi dolu tatlı kaşığı yoğurt kullanıyorum. 1 tatlı kaşığı yoğurdu açmak için de 2 yemek kaşığı süt kullanıyorum. Yoğurtla sütü karıştırıp maya olarak kullanınca hiç ekşilik olmuyo yoğurtta kızım çok seviyo. 2 kavanoza sütü eşit şekilde koyup sütle açtığım mayayı da ikisine eşit şekilde paylaştırıyorum. Karıştırmıyorum. Kapaklarını kapatıp 45 dereceye ısıttığım fırına koyuyorum. Koyunca fırını kapatıyorum. 4-5 saat sonra alıp buzdolabına koyuyorum. Fırına koymadığım zaman da üstüne havlu sarıyorum. Yine aynı saat bekletip dolaba alıyorum. Hem kıvamı hazır yoğurt gibi oluyo hem de çok tatlı oluyo