cansueylul Bebeğim 5 ay 18 günlük bugün maması bitiyor yarın yeni mama alacağım 2 numara mi almalıyım yoksa 1 numara mamaya devam mı etmeliyim ?
1234___ cansueylul 6 aydan sonra alınıyor, zaten bi mama maksimum bir 15 gün açık kalır sonradan kullanmaz diye biliyorum
2021_asel cansueylul Kaç günde b7tırdıgı onrmlı kalan 12 günde kutuyu batıyorsa 1 al eğer bıtırmıyorsa bırkac gun farketmıyor
Alparslan616161 cansueylul 1 numara çünkü 2 numara 6 aydan sonra kullanılıyor bebeğin mamayı çok tüketiyorsa 6 aya kalmaz biter ben 800 gram alıyorum 6 günde bitiyor